martes, 13 de noviembre de 2012

PLAN DE FORMACIÓN DO TERRA DE FERROL

APROXIMACIÓN ÁS AULAS DE ESTIMULACIÓN MULTISENSORIAL (BIS)

  Construimos rutinas para a anticipación, a expectativa e a elaboración da experiencia sensorial.
   Defensas e recursos de protección: a segunda pel : refuxios , escondites, envoltorios, parapetos e niños.





Buscar os efectos que pode producir un obxecto non convencional (botella grande con auga e cores ensuspensión tirada por unha corda):    polas canles sensoriais,   polas súas características físicas: forma, peso, movemento,  polas características de desplazamento e ocupación do espacio,    polas suas posibilidades relacionais na proximidade e na distancia.


Para rematar, un video e comentario sobre unha sesión individual con un  neno con grave discapacidade motriz: os espacios- niño, os formatos de xogo e participación, a regulación actividade-descanso, estimulación motriz  da vivencia do ritmo, do balanceo e do desplazamento, a exploración dos obxectos,  as operacións relacionais cos obxectos, a estimulación plantar e a estimulación de segmentos corporais e formas de apoio para  a vivencia do esquema corporal.
Finalizamos cun breve repaso de  programas e rexistros de estimulación multisensorial e dos recursos web, cun repaso teórico das nocións practicadas nas sesións previas, aspectos a ter en conta para a elaboración das sesións de estimulación e presentación curta dos materiais fotocopiados que se facilitaron para esta actividade.

A VALORACIÓN, de todos os asistentes, FOI MOI POSITIVA

Moitas GRAZAS Xoana por compartir con nós a túa experiencia e os teus coñecementos.





1 comentario:

  1. A mn persoalmente, encantoume a experiencia, aparte de aprender divertinme un montón. Unha aperta.

    ResponderEliminar