domingo, 5 de mayo de 2013

5 DE MAIO:" DIA DA NAI"


FELIZ DIA DA NAI!!!!!!


RosaCARTA DUNHA NAIRosa

Querido fillo/a :
O día que me vexas velliña, pídoche por favor que teñas paciencia. Tes que entender que a vida é un ciclo e todos volvemos a ser nenos!!!. Se cando falo contigo, repito o mesmo mil veces, non me interrumpas para dicirme: "iso xa mo contache" Só escoitame por favor...Cando queira comer algo que non deba pola miña saúde, non me berres, explícamo con cariño así como eu che explicaba moitas veces o dano que che facían os doces. Cando vexas a miña ignorancia ante a nova tecnoloxía, dame o tempo necesario para aprender, e por favor non poñas eses ollos nen esas caras. Recorda que eu che ensinei a facer moitas cousas como: comer, vestirte, peinarte e como afrontar a vida... O día que notes que me estou volvendo vella, ten paciencia conmigo e sobre todo trata de entenderme.... Se ocasionalmente perdo a memoria ou o fío da conversa, dame o tempo necesario para recordar e se non podo, non te poñas nervioso ou arrogante. Ten presente no teu corazón que o máis importante para min é estar contigo, que me pidas consellos e me teñas en conta. E cando as miñas cansas e vellas pernas, non me deixen camiñar coma antes, dame a túa man, da mesma maneira que eu cha ofrecín cando deche os teus primeiros pasos. Cando estes días cheguen, non te sintas triste nin me fagas sentir incompetente, axúdame mentres chego ao final da miña vida, pero con amor e cariño. 
Regálame flores "agora" que podo cheirar o seu aroma, dime que me amas "agora" que aínda podo escoitarte, demóstrame o teu amor "agora" que podo verte. Anque non teña diñeiro para premiarte cun regalo, eu agradecereicho cun gran sorriso, QUEROTE
Atentamente,
A túa nai.


RosaAMOR ETERNORosa
 (Gustavo  Adolfo Bécquer)

Podrá nublarse el sol eternamente;
Podrá secarse en un instante el mar;
Podrá romperse el eje de la tierra
como un débil cristal .
¡Todo sucederá! Podrá la muerte
cubrirme con su fúnebre crespón;
Pero jamás, en mi, podrá apagarse
La llama de tu amor.


Estas rosas rojas con corazón.....


.........dedicadas a todas as NAIS, en particular,  e a todas as MULLERES, en xeral.



No hay comentarios:

Publicar un comentario